GARANTİ & İADE

bonfilet.com.tr’den satın aldığım ürünler güvenilir mi?

Bonfilet’in et üretiminde kullandığı tüm büyükbaş ve küçükbaş hayvanlar, Anadolu ve Trakya yaylalarında yetişen menşe şahadetnamesine (besiciden alınan, hayvanın yerli olduğunu kanıtlayan ve üretim yerini gösteren belgeye) sahip, ırkı ve kökeni belli, %100 yerli besi hayvanlarıdır.

Mikrobiyolojik ve fiziki kontrollerden geçirilen hayvanların kesimleri İslami usullere uygun bir şekilde, birinci sınıf tesislerde uzman veteriner hekimlerin kontrolünde gerçekleştirilmektedir.

Bonfilet üretim aşamaları, insan sağlığını etkileyecek olumsuz şartların kontrol altında tutulmasını sağlayan ve bu noktaları tanımlayan HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point / Tehlike Analizleri ve Kritik Kontrol Noktaları) kuralları çerçevesinde düzenlenmiştir.

Bonfilet logolu tüm ürünler Türk Gıda Kodeksi Et, Hazırlanmış Et Karışımları ve Et Ürünleri Tebliği’ne uygun olarak üretilmekte ve Bonfilet Kalite ve Güvence standartları kapsamında Bonfilet Et Sanayi ve Tic. A.Ş. garanti ve güvencesindedir.

bonfilet.com.tr’den satın aldığım ürün ya da ürünlerde değişim ya da iade yapabilir miyim?

Siparişleriniz teknolojinin son imkânları ile donatılmış frigorifik araç filomuz ve bu konuda özel olarak eğitilmiş personelimiz tarafından soğuk zincir muhafaza edilerek adresinize güvenle ulaştırılmaktadır.

Ürünlerin üretim noktasından başlayarak tüketimine kadar geçen sürede; sahip oldukları doğal nitelikleri korumak amacıyla soğuk ortamda depolanması, depolardan tüketim merkezlerine soğutmalı araçlarla taşınması ve satın alındıktan sonra tüketim anına kadar evlerde soğuk ortamda korunması aşamalarından oluşan bir zincir uygulamayı içermektedir.

Satın aldığınız ürünün paketinin açılmaması ve ürün saklama koşullarında yer alan sıcaklık değerlerinin tam ve eksiksiz olarak uygulanması koşullarına bağlı kalarak ürünü 3 gün içerisinde soğuk zincirin korunduğu taşıma sistemi ile iade edebilirsiniz.

Teslim aldığım siparişim ile ilgili yaşadığım sorunlarda ne yapmalıyım?

Kargo gönderiniz veya siparişiniz ile ilgili herhangi bir sorunla karşılaşmanız halinde, yaşadığınız durumu ürün ve ürün irsaliyesinin fotoğrafını, teslimat tarihinden itibaren en geç 2 gün içerisinde [email protected] e-posta adresimize bildirilmesi gerekmektedir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR